even een update - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Miranda Janssen - WaarBenJij.nu even een update - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Miranda Janssen - WaarBenJij.nu

even een update

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Miranda

26 Februari 2009 | Spanje, Madrid

Halloo allemaal! ik heb weer een mededeling en dat is dat ik toch op Isla bonita blijf! haha, ik blijf dus op de plek waar ik ook de trainingsweek had! sorry voor de late melding maar ik kon niet eerder op de computer! ik en Paula(nog een meisje van de trainingsweek) blijven hier op isla bonita omdat Ruby ons hier wilde houden. waarschijnlijk is dat een compliment(hoop ik) haha, maar ik begon maandag al gelijk met werken hier en het is heel leuk werk! het is wel vermoeiend want ben tot heel laat nog bezig, tot 00.00, 01.00! maar ik moet gewoon nog in het ritme komen en dan is het wel te doen! morgen ochtend heb ik een vrije dag maar dan moet ik al om 4.00 opstaan want moet een spaanse bankrekening openen!!! Gekke hiero!! ik ga van de week ook even kijken voor een spaanse telefoonkaart en als ik die heb laat ik het wel weten en dan is dat mijn nummer voor de komende tijd! ik mis heel veel mensen thuis en dat is nog het moeilijkste! maar ik krijg heel veel berichtjes dus dat vind ik super leuk! ik ga hier in de toekomst heel veel shows doen want Julia een meisje dat hier werkt gaat weg en die deed heel veel, nu moeten paula en ik dat opvullen met sketches en dansshows! haha dus ben best wel zenuwachtig daarvoor!! in het hotel zelf is het nu best rustig want er waren veel mensen weggegaan en dat is wel jammer, want dan sta je met de minidisco ook voor Joker! haha achja, dat komt nog wel hoop ik! nou ik hoop dat ik jullie allemaal weer een beetje heb geupdate en de tijd gaat nu al snel dus zal jullie snel genoeg zien!
HELE DIKKE KUS MIRANDA..XXX

  • 26 Februari 2009 - 13:47

    Pap:

    Hoi Meiske, ik ben blij dat je er lekker optimisties tegenaan gaat. that's the spirit. sloof je maar lekker uit in die shows, net als sound of music, en je gaat ontdekt worden als de nieuwe Julie Andrews.
    verder gaat hier alles zn gangetje. gisteren bij wendy wezen klussen en haar huisje knapt aardig op. lijkt een beetje op mamma thuis. morgen ben ik vrij en ga ik mn huisje verder inpakken en zaterdag naar de motorbeurs in utrecht. lekker bezig dus. het is alleen nog steeds jammer dat ik je niet ff in elkaar kan rossen maar dat komt wel goed als je terug bent.
    veel plezier, doe voorzichtig en tot horens.
    mucho zoenoos, pap

  • 26 Februari 2009 - 17:28

    Mam:

    Hoi schat,

    Dus je blijft toch op je plekje dan ben je in ieder geval al een beetje gewend.
    Zal blij zijn als ik morgen je stem weer even hoor want die mis ik wel!
    Ben blij dat je het naar je zin hebt en hoop dat je nog veel leuke mensen ga ontmoeten.
    Nou meis veel succes met alles en spreek je snel,
    dikke kus mam

  • 26 Februari 2009 - 17:35

    Mam:

    Hey schat,

    kan je nog even precies aangeven in welke plaats je zit en de naam van het hotel waar je verblijft!
    Kan ik het even opzoeken op internet.
    Doe maar op de mail!
    Je geld is gestort.
    XXXXX mam

  • 26 Februari 2009 - 18:11

    Daphne,,,,:

    Holo chica,,

    Wat spannend allemaal zeg! dan daar heen en dan daar!! Maar idd, is denk ik wel een goed teken dat je mag blijven daar!! Is het mooi daar??;D zijn de show's leuk om te doen?? EGt super vet joh!! veel foto's knippen he!! hihi

    Succes meis!! KUZzz XXX
    HouVJe!!

    Ps: Geniet er van he!! Hihih

  • 28 Februari 2009 - 07:05

    Anita:

    He Wijffie!

    Wat een super leuke uitdaging is dit voor je! Geniet ervan! en vooral van het mooie weer!En de knapppe spanjaarden natuurlijk ;) Liefs Aniet

  • 01 Maart 2009 - 11:05

    Lieke:

    MIRANDIEEEEEEE

    HOE IS HET?
    Heb je het al leuk daarzo?
    Zit je midden in Spanje?
    Toch iets anders dan de eilanden. Maar ook superleuk!?
    Ik spreek je snel eventjes hoop ik! En we mailen, krabbelen wel
    HEEEL VEEEL PLEZIER DAAR

    ILOVEYOU(L)
    LIEK

  • 01 Maart 2009 - 19:19

    Sandra En Frank:

    Helahola,

    Hoor dat het heel goed met je gaat. Ben heel blij voor je.
    Het is wel stil nu je weg bent.
    Wij houden wel elke zondag een bak sla over (haha).
    We hopen dat je nog een hele leuke tijd tegemoet gaat.
    We missen je wel. Doe je de groetjes aan al je vrienden (welke).
    Groetjes Frank en Sandra xxx

  • 02 Maart 2009 - 07:20

    Ditta:

    HOlA Miranda!!!!

    Wat ontzettend leuk dat je zo enthousiast bent over je stage!!!!1 Goed om te lezen....
    En lekker van genieten he voor dat je het weet is deze bijzondere tijd alweer voorbij....

    Heel veel succes in Tenerife en ik ga je site wel een beetje bijhouden hoor het is echt leuk om te lezen hoe het je vergaat.

    En ehhh mocht je het nog niet weten als je een keer vrij hebt om te shoppen parfum is daar super goedkoop!!!!!

    Groetjes Ditta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miranda

op deze site kan ik mijn verhaal kwijt en foto's op zetten zodat de mensen die geïnteresseerd zijn kunnen zien hoe het met mij gaat!!:)

Actief sinds 12 Feb. 2009
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 12286

Voorgaande reizen:

15 Februari 2009 - 05 Juli 2009

Tenerife

16 Oktober 2012 - 30 November -0001

Australië

Landen bezocht: