IK BEN TANTE!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Miranda Janssen - WaarBenJij.nu IK BEN TANTE!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Miranda Janssen - WaarBenJij.nu

IK BEN TANTE!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Miranda

06 April 2009 | Spanje, Madrid

Hallooo allemaal, zoals sommige van jullie weten en sommige niet ben ik Tante geworden van Romano Serrelli!!! het is echt een lekkertje en heb gelukkig al een paar foto's gezien! ben echt superblij, natuurlijk ook een beetje verdrietig dat ik nu niet thuis ben om zijn geboorte te vieren! maar ik haal alles in als ik thuis ben! hier gaat het goed! deze weeek gaat heeeeel erg druk worden, dus daarom wil ik bij deze ook melden dat ik deze week niet veel kan mailen en krabbelen enzovoorts want als ik mijn break heb gebruik ik die om te rusten! haha ruby raad ons ook aan om alle rust te pakken die we pakken kunnen. we moeten deze week ook veel oefenen voor de shows en we beginnen met de clubdance bij het zwembad en gaan we meer activiteiten doen! de avonden worden ook langer en lig de laatste tijd steeds 2 uur in bed! maar ik hou het nog wel even vol! na deze week wordt het alweer rustiger want dan zijn de paasvakanties voorbij! dus kunnen we weer relaxen! de gasten hier zijn nog steeds super! en erg blij met het team, heel veel mensen blijven geld geven, haha we hebben nu al 140 euro in anderhalve maand gekregen van de gasten!!!!! hahaha dus daar gaan we een keer iets leuks mee doen met zijn vieren! ik waardeer ook alle berichtjes die ik van iedereen krijg! echt supertof!!! Dankjewel daarvoor..!
voor de rest gaat het goed en probeer geconcentreerd te blijven deze week, haha en ik heb van mezelf ontdekt dat dat bij mij af en toe verzwakt! hihi..
nou ik hoop dat ik jullie weer een beetje op de hoogte heb gebracht!
ik probeer snel weer te mailen enzo maar deze week wordt dat moeilijk!
HEEEELEEE DIKKE KUS..XXXXXXXX
Miranda

IK BEN TANTEEEEE!!!!! JOEPIEEEEE..(l)

  • 06 April 2009 - 14:37

    Dorieke:

    Gefeliciteerd!!!

    xxxxxxx

  • 06 April 2009 - 15:25

    Sandra:

    Hallo tante Louisa,

    Gefeliciteerd!!!

    groetjes van ons

  • 07 April 2009 - 08:36

    Paps:

    ja,ja, een echte KLETSTANTE!!
    kusjes

  • 07 April 2009 - 20:32

    Inky En Rein Eindhov:

    Gefeliciteerd.

  • 10 April 2009 - 13:44

    Mam:

    Hoi lieverd,

    Al een beetje gewend aan de titel tante?
    Je neefje is een schatje hoor, we kunnen niet wachten tot hij thuis is.
    Met pasen zijn we bij Wendy dus dat is wel gezellig,
    Bij jou zal wel niets te merken zijn van pasen maar in ieder geval veel plezier!

    Dikke kus mam

  • 12 April 2009 - 16:10

    Anita:

    hola!!
    GEFELICITEERD! de tijd vliegt.. voor je het weet ben je lkkr bij je neefje! succes nog!
    Dikke kus anita

  • 15 April 2009 - 10:37

    Mama Wendy ;-):

    Hey lieve tante!!

    Zoals ik dus ook al gesmst had, zijn we gister pas thuis gekomen.... Heb nog heel lang in t ziekenhuis gelegen met koorts! Dus pasen gevierd in t ziekenhuis, maar gelukkig mocht Romano zaterdag al bij mij op de kamer :D!!
    Het is hier nu echt bloedjeheet, 24 graden! En ben heerlijk aan t genieten van m'n ventje...
    Maar onze telefoon doet t, dus je kan gewoon bellen op ons nr, en van Dani moet je zelfs collect call bellen ;-)
    Begreep ook al een beetje van iedereen dat je behoorlijk druk bent daar??
    Nou hoop toch snel iets van je te horen....

    Hele dikke zoen van je neefje en van mij natuurlijk!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miranda

op deze site kan ik mijn verhaal kwijt en foto's op zetten zodat de mensen die geïnteresseerd zijn kunnen zien hoe het met mij gaat!!:)

Actief sinds 12 Feb. 2009
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 12274

Voorgaande reizen:

15 Februari 2009 - 05 Juli 2009

Tenerife

16 Oktober 2012 - 30 November -0001

Australië

Landen bezocht: