De tijd gaat zoo snel!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Miranda Janssen - WaarBenJij.nu De tijd gaat zoo snel!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Miranda Janssen - WaarBenJij.nu

De tijd gaat zoo snel!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Miranda

29 April 2009 | Spanje, Madrid

Daaag allemaal!
het is weer even een tijdje geleden dat ik een berichtje heb geplaatst maar heb het erg druk gehad! we hadden heel veel gasten in het hotel en het was hard werken, maar nu is het alweer wat rustiger dus we hebben wat meer tijd om te relaxen:) de tijd gaat echt super snel hier en kan haast niet geloven dat ik hier al bijna 3 maanden zit! mama komt bijna, ze komt 11 mei hiernaartoe en heb er echt heel erg zin in! hihi. dus nog twee weekjes en dan als mama weer weggaat dan zit ik er nog maar anderhalve maand! moet je nagaan hoe snel!
moet nog zoveel doen hier, want heb nog helemaal niet echt veel van het eiland gezien! maar mate en ik hebben heel veel plannen om nog te doen, haha dus komt wel goed. Ruby gaat bijna op vakantie, hij gaat 16 mei, en we kijken er allemaal een beetje tegenop als hij gaat want dan wordt alles toch amders! de shows moeten worden aangepast en wij moeten heel veel dingen doen! er komt een andere jongen voor die twee weken, maar ruby wil hem alleen in technic stoppen want hij wil ons op het podium! dus ik ben heel erg benieuwd hoe dat allemaal gaat! maar heb het nog steeds erg naar me zin! elke dag weer lachen, haha! er hangt een goede sfeer en het weer is nog steeds super lekker! we hebben nu wel heel weinig gasten dus soms is het met de shows wel moeilijk om ze mee te krijgen! we hebben heeeel veeeel nederlanders, want het is meivakantie! hahaha dat was ik alweer vergeten, geen vakantie voor mij! maar ik vind het wel gezellig hoor die nederlanders, ik praat alleen wel heel slecht nederlands omdat ik alleen maar engels praat! dus moet af en toe diep nadenken als ik iets in het nederlands wil zeggen! hahaha
maar ik mis thuis wel hoor! natuurlijk. ben erg aan het uitkijken naar het moment om mijn kleine neefje vast te houden en natuurlijk mijn zussen en pap en mam! haha en mijn vrienden!! haha noujaa iedereen!!!!
ooooh en ik mis mijn stinkie en plien! hahaha die gekke dingen! ben vaak filmpjes aan het kijken van ze! maar heb het hier ook nog naar me zin en denk dat ik het ook wel moeilijk ga krijgen om hier weg te gaan! maar daar denken we nog even niet aan! uhm, dat ik dit voor school doe vergeet ik af en toe nog weleens haha en daarom moet ik nog wel ff wat huiswerk inhalen! het is echt vervelend hoor dat school er ook nog es bijkomt! logboek bijhouden en evaluatiegesprekken enzo! pff, hahah! maar ruby is wat dat betreft wel makkelijk met mijn evaluatieformuliere invullen! hij vult het goed in om mij te helpen en het evaluatiegesprek ging als volgt: well, you do good work how do you feel? i said: Good!
OKAY FINISH! hahahaha
nee maar hij zegt wel als ik iets verkeerds doe maar ook als ik iets goed doe, dus ik leer hier wel!
heb hier al heel veel geleerd en denk dat ik heel veel dingen die ik hier heb geleerd kan gebruiken in mijn toekomst! qua persoon ben ik denk ik niet echt veranderd! ben nog steeds mezelf, haha voel me af en toe nog echt een nerd en dat laat mijn team me weten ook! maarja boeie dat ben ik!!
ooh maar basil echt jammer dat je hier niet bent met mij want wij kunnen hele goede humor hebben hier! hahaha, we hebben zulke rare gasten af en toe! PARADIJS VOOR ONS! we hebben nu een man(njaa officieel) en hij kleed zich als een vrouw, rood lang haar en make up en vrouwenkleren, rok enzo maar echt een mannenlichaam! dik en grof! en ik had hem met pistool schieten, en toen moest ik om zijn naam vragen! nou ik zat met spanning af te wachten wat eruit kwam! maar hij/zij heet peter! hahahahaha dus moest heel hard lachen in mezelf!! niet in zijn/haar gezicht natuurlijk!!
af en toe hebben we zulke aparte gasten!! we deden gister Men VS. Women met de gasten en we hadden geen dames haha en ik wilde naar peter lopen om te vragen, maar was toch niet zo dapper!
ooh en we hadden een hele leuke homo in het hotel! DECLAN!
vergeet hem nooit, haha hij was zoo grappig en zoo gay!
we hadden woensdag karaoke en hij deed Ricky martin(of course) en hij pakte de microfoon, nou een hele show kregen we! ''paula and miranda, you are my dancers!!'' SHE BANGS SHE BANGS! hij heeft wel 4 liedjes gezongen en gedanst! echt super leuk. en altijd in het publiek enthousiast! WOEHOEE hahaha, echt een lady! ook met de clubdance altijd op het poduium en meedansen! echt een hele vrolijke nicht! hij is gister vertrokken:( balen! maarja je weet dat gasten weer gaan dus het doet me niet meer zoveel nu! op het begin vond ik het altijd vervelend als er leuke gasten naar huis gingen maar ben er nou wel aan gewend en heb al veel contacten in het buitenland! haha als ik ergens op vakantie ga heb ik veel plekken te bezoeken, allemaal uitnodigingen! echt super!!
maar om het verhaal even samen te vatten, SUPER weer, Gezellig team, Rare en leuke gasten kortom SUPER STAGE!
hihihihi
nou dit was weer ff een korte(uhum) update! zie jullie allemaal snel weer..voor je het weet sta ik op je stoep dus pas oep!!!
XXXXXXXXXXXXX
LOVE YA'LL

  • 29 April 2009 - 14:15

    Wendy:

    Hey schat!!

    Wat leuk om t allemaal weer te lezen ;-) Volgens mij ben je idd geen spat veranderd :p haha, die gekke buien van jou...!!!
    Wel erg blij om te horen dat je t zo naar je zin heb daar, is ook erg belangrijk!!
    Hier gaat alles z'n gangetje, die kleine wordt al snel groot... :-( Denk nog een paar daagjes en hij gaat lachen :D!!!!!
    Hoop dat je snel weer ff belt, zal je nog steeds ff een smsje sturen met het nr....
    Mis je lieverd en dikke zoen van Dani, Romano en mij natuurlijk (k)

  • 02 Mei 2009 - 10:04

    Paps:

    hoi meis, wat leuk om te horen dat je het naar je zin hebt. de tijd gaat dan inderdaad lekker snel. en je blijft nog even gek hoor dus dat veranderen valt wel mee. met mij ook alles oki doki. gisteren het huis overgedragen aan de nieuwe bewoners dus nu bevind ik mij in oase van rust. paar dagen relaxen en woensdag 6 mei met de opleiding voor afghanistan beginnen. BEUUH!! geen zin in maar moet wel.
    stuur je binnenkort wel een mailtje. prettig weekend en ga wat van het eiland zien!!!
    kusjes,
    pap

  • 05 Mei 2009 - 14:00

    Marlon:

    HAHAHA, moes lachen omwat jij zei! Ik heb misschien een kleine verrassing voor je, maar het hangt beetje van Rob af!! Maar laat ik nog wel weten. ik weet zeker dat je heeeeeeeeeeeeeeel hard gaat lachen dan, hahahaha.
    Ik heb je net een sms gestuurd!!

    XX

  • 07 Mei 2009 - 13:23

    Tambam:

    He schat!!
    Je heb weer een heel verhaal neer gezet;) leuk om dat allemaal te lezen..Zo te zien heb je het idd reuze naar je zin!Gelukkig..ja en dat je ons mist is logisch he..hoort erbij!Ik mis jou ook heel erg..ma dat heb je er voor over he..en straks als je weer thuis bent, is alles zo snel weer normaal!!

    Maar lief zusje ik heb je een mail gestuurd..dus moet je ma ff lezen als je tijd heb!:)

    Dikke Dikke kus Van je zus!(K)

  • 14 Mei 2009 - 19:33

    Papo En Mamo:

    Super leuk om te lezen dat je het reuze naar je zin heb.
    Maar over welke stoep heb je het eigenlijk????
    xxx

  • 16 Mei 2009 - 09:28

    Ikzelf:

    hahahahah JULLIE stoep!!

  • 17 Mei 2009 - 20:24

    Papo En Mamo:

    Nou als je dan toch onze stoep bedoel, dan loop onze stoep dan maar voorbij...... (haha).
    Nee hoor wij kunnen niet wachten tot je weer thuis bent. Maar geniet nog maar van deze super ervaring.
    Wie weet kan je meer dan alleen maar: Ich bin Miranda, und ich bin... (je weet wel haha).
    xxx

  • 03 Juni 2009 - 17:23

    Papo En Mamo:

    Hey, wat een leuke kaart hebben we van je ontvangen!!

    Dikke kus van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miranda

op deze site kan ik mijn verhaal kwijt en foto's op zetten zodat de mensen die geïnteresseerd zijn kunnen zien hoe het met mij gaat!!:)

Actief sinds 12 Feb. 2009
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 12273

Voorgaande reizen:

15 Februari 2009 - 05 Juli 2009

Tenerife

16 Oktober 2012 - 30 November -0001

Australië

Landen bezocht: