Eindelijk weer wat op me site! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Miranda Janssen - WaarBenJij.nu Eindelijk weer wat op me site! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Miranda Janssen - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer wat op me site!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Miranda

13 Juni 2009 | Spanje, Madrid

hallo allemaal! haha het is even geleden dat ik wat op mijn site heb gezet, maar heb er nu zin in! uuuhm, nou ik heb het nog steeds erg naar me zin, maar het is nog maar van korte duur want ik vertrek 1 juli! dus nog maar 3 weekjes, en dan zie ik jullie allemaal weer en ben ik lekker thuis! ik heb wel heel erg zin om weer naar huis te komen, maar vind het natuurlijk ook erg jammer hier weg te gaan!!
ik had een aantal weken geleden een aanbod gekregen om hier langer te blijven, Ruby stelde voor dat ik mocht blijven tot wanneer ik kon! dus eind juli begin augustus! en had toen een hele moeilijke week, hahah want ik had een week de tijd om een beslissing te maken! ik vond het erg moeilijk, ik had een 50 50 gevoel! want heb het hier nog super naar me zin, en wil de mensen die ik hier heb ontmoet niet achterlaten, maar mis ook thuis en wil weer lekker me eigen ding doen en niet elke dag aan werk denken! ook wordt ik met de dag dunner en kan niet wachten als ik thuis ben alles er weer aan te eten! maar heb heeel veel nagedacht. maar toen: ik kwam op een donderdag het kantoor in en Ruby chagrijnig tegen mij, hier je vliegticket! dus ik, HUH? ja dat kwam Janine net langsbrengen zei die! (janine is een coordinator van het eiland) nou dus ik een activiteit doen, en later moesten we de show voorbereiden dus waren we in het animatiekamertje van de kostuums, en ik vroeg hem over die vliegticket! en hij was dus boos op mij omdat hij dacht dat ik achter zijn rug om een vliegticket had geregeld en hem niet eens had verteld wanneer ik wegging! maar dat had ik niet gedaan en ik wist van niks dus dat was allemaal miscommunicatie! haha en toen zei die, ja als je wilt blijven zeg maar dan praat ik met Janine en dan veranderen we je vlucht! maar toen heb ik hem die avond verteld dat ik dus wel gewoon naar huis ga 1 juli! want voor mij is het nu mooi geweest, en vind het prima om op het hoogtepunt te stoppen! heb ook geen spijt van mijn beslissing, op het begin twijfelde ik nog wel of ik de goede keuze had gemaakt, maar ik vind het mooi zo! heb een erg leuke tijd en als ik langer was gebleven waren er heeel veeel dingen veranderd! en was het misschien te hectisch! ik vind het ook leuk om iedereen thuis weer te zien! me neefje natuurlijk! haha en ga hier weg met mooie herinneringen en nieuwe ervaringen!
maar moet nog 3 weekjes en hier gebeurt elke dag wel iets spannends! hahaha dus er kan nog veel gebeuren! ik denk wel dat het snel gaat, maar komt helemaal goed!
voor de rest, ja ik ben nog steeds niet bruin genoeg!! haha, wil wel lekker bruin thuiskomen namelijk! hallo heb hier niet voor niks 5 maanden gezeten!!
het weer is een beetje wisselvallig nu, af en toe bewolking. maar niet koud!
en ja voor de rest hou ik contact met de meeste van jullie dus zijn jullie al op de hoogte!

nou ik hoop dat ik jullie genoeg heb geinformeerd, hihi!
en tot snel!!!!

HELE DIKKE KUS..XX
Miranda'tje

  • 14 Juni 2009 - 11:27

    Mam:

    Hoi lieve schat,

    Ben blij dat je weer thuis komt, kan niet wachten tot je er weer bent en ik je lekker kan knuffelen!
    Het zal best moeilijk zijn om afscheid te nemen maar je kijkt terug op een mooie tijd met heel veel ervaring.
    Ik hoop dat de laatste weken gezellig voor je zijn en niet te bruin terug komen hoor want ik ben al weer helemaal wit!!
    Dikke kus en knuffel van mam XXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 14 Juni 2009 - 11:28

    Mam:

    p.s. weet je al hoe laat je terug komt?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miranda

op deze site kan ik mijn verhaal kwijt en foto's op zetten zodat de mensen die geïnteresseerd zijn kunnen zien hoe het met mij gaat!!:)

Actief sinds 12 Feb. 2009
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 12270

Voorgaande reizen:

15 Februari 2009 - 05 Juli 2009

Tenerife

16 Oktober 2012 - 30 November -0001

Australië

Landen bezocht: