HOLA - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Miranda Janssen - WaarBenJij.nu HOLA - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Miranda Janssen - WaarBenJij.nu

HOLA

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Miranda

23 Februari 2009 | Spanje, Madrid

halloo allemaal, even snel een berichtje want hotmail doet het niet! ik ga vandaag naar mijn hotel, ze zeggen dat het DE stad is van Tenerife; Puerte de la cruz!! hihih en het zijn drie hotels die maken samen 1 resort.! er zijn andere entertainers en die vinden het helemaal niet leuk waar ze heen moeten, sommige moeten naar fuerte ventura(ik weet niet hoe je het schrijft) en sommige naar Lanzarote, dus dat is best wel sneu!maar ik heb er wel zin in, vind het wel moeilijk om weer helemaal opnieuw op te starten ergens anders maar dat komt wel goed! het kan ook zijn dat ik na deze week nog ergens anders heen kan gaan! haha heel apart allemaal, maar dat horen jullie dan wel! het weer is nog steeds lekker en ik heb echt een topweek gehad! gister hebben wij een show gedaan, we hebben gedanst sketches gedaan en nog meer gedanst! en het ging heel goed! maar ik mis jullie allemaal wel! ik denk veel aan mijn familie en aan mijn vrienden! we houden zoveel mogelijk contact en ik zal snel weer mailen als ik op mijn nieuwe hotel zit! het zit trouwens in het noorden! nou een hele dikke kus vanuit TENERIFE!!!
XXXXXXXX

  • 23 Februari 2009 - 16:42

    Mam:

    Hoi Lieverd,

    Wat leuk dat je op Tenerife blijft en naar zo'n groot resort gaat.
    Ben heel benieuwd hoe je het daar gaat hebben.
    Maar dat zal vast wel lukken, gaan er ook nog klasgenootjes met je mee?
    Hier zijn we druk bezig geweest met de verhuizing en jou nieuwe bed staat ook voor je klaar maar dat duurt nog even voordat je er in kan slapen hahaha.
    Verder gaat het met mij ook goed hoor ik vermaak me wel en ben natuurlijk veel aan het werk.
    De diertjes zijn wel wat eenzaam maar dat komt omdat ze jou ook missen.
    Je moet de groeten van opa en oma hebben en ze wensen je veel succes!
    Nou schat ik hoop dat het allemaal heel leuk gaat worden en ik hou je site in de gaten voor nieuwe berichten!
    Een dikke knuffel en kus van mam, pootje van de dieren.XXXXXXXX

  • 23 Februari 2009 - 19:53

    Sharon:

    hai meis
    klinkt leuk allemaal zeg!
    Ik weet zeker dat je je uitstekend gaat vermaken, inderdaad moeilijk om even overnieuw te beginnen maar daar ben je na een dag al aan gewend!
    Ik wens je echt heel veel succes, en doe de groetjes aan mike, of zit je niet meer bij hem?

    Dikke kus Sha!

  • 24 Februari 2009 - 08:06

    Cobi:

    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee oude kleuter van mij, dat gaat toch weer als een speer he!!!!!!!!!!!!!Hartstikke leuk Miran en vooral ook dat je het zo goed doet. Ben hartstikke trots op je.
    En natuurlijk `gezond jaloers` op weer zo'n heel ander leven. Geniet van elke dag Miran. Dikke kussss Cobi

  • 24 Februari 2009 - 09:40

    Wendy:

    Hey lieve zussie!!!

    Wat leuk zeg dat je naar DE stad van Tenerife gaat, volgens mij gaat het een supertijd worden!!! :D
    Maar hoezo kan je na een week alsnog weer verhuizen?? Dat snapte ik niet helemaal....

    Hier gaat alles ook helemaal z'n gangetje...
    We zijn lekker helemaal over, Pumbaa vindt t hier supergeweldig;-)!!!
    Na een uur begon ie al heen en weer te rennen door t huis!!! Haha, grappig beest :D
    De babykamer staat nu helemaal vol met dozen, maar neem lekker de tijd om alles uit te pakken want ik heb al lekker VERLOF!!!!
    Ik had je nog gesmst maar denk dat je een beetje door je beltegoed heen ben:p ;-)

    Meis, geniet d'r lekker van, en doe lekker veel ervaringen op en avonturen beleven, want als je weer thuis bent is alles weer heel saai hoor ;-)

    Luf u

    Kusje

  • 24 Februari 2009 - 10:36

    Je Zus (Tammie):

    Hai Lekker ding!!

    Ja leuk allemaal hoor..even afwachten allemaal waar je nou uiteindelijk terecht komt!Hopelijk blijf je nu daar..:)!

    Nou ik heb je net een mailtje gestuurd..dus moet je zo maar even kijken als je weer op hotmail kan!
    Veel succes met alles..

    En wanneer komen er FOTO'S?????:)

    Dikke kuss
    Love Love
    Je zuss

  • 25 Februari 2009 - 16:32

    Sharina:

    Lieve!

    Je maakt heel wat veranderingen in een korte tijd mee zeg!
    Afscheid, inwerken, nieuwe plek.
    Wel heel stoer allemaal. Je leert er vast heel veel van. Al een beetje geluk gehad met je ketting?
    Hier vliegt de tijd voorbij, net weekje vakantie achter de rug met veel werken als mevrouwtje de postbode en veel voor school!
    Nu deze week weer beginnen met stage enz.
    Als de tijd net zo viegt bij jou als bij mij?!
    Dan zien wij elkaar heeel gauw weer!
    Heel veel succes lieverd.
    Maak er wat van!
    En laat wat van je horen!
    Heeel veel liefs,
    Uit het grijze kikkerlandje.
    Dikke kus en knuffel van mij.

  • 25 Februari 2009 - 16:55

    Buurtjes Van Linda:

    Hoi Miranda!
    Komende zondag gaan we een weekje naar Maspalomas (Gran Canaria). We hadden in eerste instantie begrepen dat je ook ergens op Gran Canaria zat en hadden al plannen om ff bij je langs te gaan, maar we begrijpen uit jou berichtje dat je op Tenerife bent (en blijft?). We wensen je heel veel succes en heel veel plezier. We zullen nog wel ff zwaaien 'naar de overkant'! Lieve groetjes, Geralda en Piet (buurtjes van Linda. Ze mist je erg.)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miranda

op deze site kan ik mijn verhaal kwijt en foto's op zetten zodat de mensen die geïnteresseerd zijn kunnen zien hoe het met mij gaat!!:)

Actief sinds 12 Feb. 2009
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 12280

Voorgaande reizen:

15 Februari 2009 - 05 Juli 2009

Tenerife

16 Oktober 2012 - 30 November -0001

Australië

Landen bezocht: