Lieve mensen..!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Miranda Janssen - WaarBenJij.nu Lieve mensen..!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Miranda Janssen - WaarBenJij.nu

Lieve mensen..!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Miranda

03 Maart 2009 | Spanje, Madrid

Hallo allemaal! het is nu dinsdag 14:17 bij mij! haha en we hebben net een dans geoefend, we moeten deze week heel veel oefenen want de chief entertainer is heel veel van plan met ons team, we bestaan nu maar uit 4 personen incl. de chief en dat is heel weinig! maar de bazin van het hotel wilt er maar 4 en daarom moest Loes dat nederlands meisje ook weg! zij gaat donderdag naar huis en slaapt nu tijdelijk bij mij op de kamer dus dat is wel gezellig! het gaat een hele drukke week worden want ik moet veel dansen aanleren en comic numbers! ik moet ook het liedje Roxanne doen in een jurk en gekruld haar en alles haha, heel sexy! uhum! maar ik ben er wel nerveus voor want de chief wil dat ik het zo goed doe dat het lijkt alsof ik het zing! en ik had het in de trainingsweek ook dat nummer gezien en toen deed Julia dat en die is supergoed!, maar die is nu weg en nu moet ik het doen! hahaa maarja komt wel goed! heb er in ieder geval wel zin in! de tijd gaat hier supersnel en ik denk dat ik zo weer thuis ben! ik kan als ik wil in mei al naar huis want moet 650 uur maken en ik maak 11 uur op een dag dusja dan zit ik snel aan die uren! haha, maar ik kijk gewoon hoe het loopt, mocht ik het helemaal niet meer naar me zin hebben en thuis teveel missen dan kom ik naar huis maar als ik het nog gewoon naar me zin heb dan blijf ik langer! ben zowiezo in juli weer thuis! maar ik probeer zo vaak mogelijk iets van me te laten horen maar ik loop hier een uur achter en kan dus s'avonds na het werk niet meer bellen want dan is het 2 uur s' nachts bij jullie! hahaha.. maar morgenavond ben ik vrij en dan probeer ik ergens een internetcafe te zoeken met een usb aansluiting en zet ik een paar foto's op de site! ik vind het heeeeel leuk al die berichtjes te lezen van iedereen! echt supertof! nou jullie horen van me.. DIKKE KUS Miranda XXXXXXXX

  • 03 Maart 2009 - 14:16

    Wen:

    Hey lieverd!!
    Wat leuk zeg dat je al zoveel mag/kan doen met die shows!!! Wel een super ervaring natuurlijk;-)
    Maar t is natuurlijk wel lekker voor jezelf dat je weet dat je eventueel opties heb betreft het naar huis gaan.... Maar ik denk dat jij t allemaal makkelijk gaat volhouden tot juli:D
    Misschien kan je dan eventueel extra uren meenemen naar volgend schooljaar ofzo??

    Maar je mag mij altijd bellen hoor!!! Ook 2 uur of 4 uur s'nachts!!!! Straks als die kleine d'r is, natuurlijk niet meer....:p
    Nu op t moment wordt er boven de muurschildering gedaan op de babykamer, is echt heel mooi aan t worden!!! Zal er snel foto's van maken:D

    Nou meis, leuk weer ff van je te horen en hopelijk spreek ik je snel

    Kusje

  • 03 Maart 2009 - 19:54

    Sandra:

    Ich bin Miranda und ich bin 15 Jahre alt (je weel wel).
    Haha je begint al aardig erin te komen. Wie weet kan je straks redelijk een woordje spanjoles kletsen en dan kan ik je echt niet meer volgen (doe ik toch al niet).
    Mis je Marlon al?
    Wij jou wel en trouwens aan al jouw reacties te zien wel meer personen.
    Nou geniet er maar van en wij zullen je op de voet volgen.

    Groetjes van ons xxx

  • 04 Maart 2009 - 04:56

    Pap:

    hoi meid,
    leuk om te horen dat je het reuze naar je zin hebt. ik kijk wel uit naar je fotoos. ik heb je ook een e-mail gestuurd naar je hotmail adres met wat foto`s dus kijk ook naar je hotmail account.
    eneh, telefoonnummer? eneh, adres? kan ik je tenminste ook een kaartje sturen van "Ede by night" en "de watervallen van Ede".
    geniet van je stage en wees voorzichtig. ik hoor nog van je.
    vette super knuffel.
    pap.

  • 04 Maart 2009 - 20:17

    Mam:

    Hoi schat,

    Fijn dat je het naar je zin hebt.
    Je zal wel veel moeten oefenen maar dat is ook wel weer leuk en ik weet zeker dat je het heel goed gaat doen op het podium!Straks heb je het zo naar je zin dat je er gewoon nog een paar weken aan vast plak hahah!
    Hier gaat het goed, alleen is het hier nog wel koud ik verlang wel naar de zon. Maaar ik moet nog even wachten voor ik in de zon kan liggen op Tenerife!!!
    Tam en Wen komen morgen bij mij eten dus dat is wel gezellig en vrijdag gaan Tam en ik naar de film alleen weten we nog niet welke film.
    Verder gebeurd hier natuurlijk veel minder dan bij jou dus zo veel heb ik niet te vertellen!
    Nou schat veel succes met alles en een dikke knuffelXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 04 Maart 2009 - 21:27

    Nine:

    meissie:)
    jeetje wat een verhalen allemaal jo!en loes weg...ze zijn beetje appart bezig bij activv jo miquel(belgie)is ontslagen omdat er geen werk meer was en ik zit nog steeds op mijn 2e hotel te wachten tot ze me ergens anders heen plaatsen!fabio belooft elke keer te bellen maar hoor maar niks!ben al 3 dagen vrij vind het wel ff lekker maar wil ook weten waar ik nou uiteindelijk terecht kom!ben echt benieuwd naar de verhalen van iedereen!nou meis hou je taai daar he laat je niet gek maken gewoon lekker genieten!:D
    speak to you soon(K)(L)

  • 05 Maart 2009 - 13:53

    Marlon:

    aaaah, super gaaf Lo! Ik heb je net al een mail gestuurd, maar ook nog even hier berichtje! Moet je maar kijken of je in Mei kan komen, maar jij hebt het al wel druk hoor ik! Nou, voor jou gaat de tijd misschien snel maar voor mijn gevoel ben je al eeuwigheid weg!! Haha, net als wendy: Je mag mij altijd 's nachts bellen, hoor! maak mij nie uit. En als de kleine er is mag je mij nog steeds bellen. ;) Nou, ik ga weer. Hoor wel of je mn mail ook hebt gehad! xx en hoop dat je snel kan bellen dan :D

  • 05 Maart 2009 - 22:57

    Petra Navis:

    Heya Miran,

    Leuk dat je het naar je zin hebt:) Valt het allemaal een beetje te overleven daar? Invergelijking met jou heb ik een lui lekker leven. Ik werk max 8 uur per dag :S Heeel rusig dus. Over een 10 dagen word ik weer overgeplaatst.. naja ik hoop heel erg dat er nog plek voor me is..
    Meid, heel veel plezier met de shows en de acts en de rest natuurlijk ;)

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miranda

op deze site kan ik mijn verhaal kwijt en foto's op zetten zodat de mensen die geïnteresseerd zijn kunnen zien hoe het met mij gaat!!:)

Actief sinds 12 Feb. 2009
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 12288

Voorgaande reizen:

15 Februari 2009 - 05 Juli 2009

Tenerife

16 Oktober 2012 - 30 November -0001

Australië

Landen bezocht: