Hi everybody!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Miranda Janssen - WaarBenJij.nu Hi everybody!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Miranda Janssen - WaarBenJij.nu

Hi everybody!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Miranda

18 Februari 2009 | Spanje, Madrid

ik heb al heel veel berichten gehad en ik vind het echt leuk om te lezen!
hier gaat alles goed! het weer is super, hehehe en de mensen zijn heel aardig. de eerste dag toen ik aankwam vond ik het vreselijk en wilde ik gelijk naar huis! de andere mensen die ook op training zijn, zijn heel anders dan mij en mijn klasgenoten want heel veel zijn hier voor gewoon werk en niet voor school! en ze zijn ook stukken ouder. maar nu leer ik iedereen beter kennen en vind iedereen nu heel aardig. ik zit met nine mijn klasgenootje op de kamer en met een sweeds meisje; Andrea en een schots meisje; Katrina! in ieder geval het gaat goed met me en ik denk dat ik een hele leuke tijd tegemoet ga! morgen hebben we olympic day en zijn Mike en ik Captain en moeten we de Dance club dansen bij het zwembad met de Chief entertainer RUBY! echt super gaaf!!!! de entertainers hier zijn heel leuk en heel aardig dus ik vind het helemaal niet erg als ik hier moet blijven!

we hebben al wel 2 kakkerlakken gevonden(WHAAA) haha je zou denken dat ik zou gillen maar nee Miranda bleef rustig! haha nine niet!!!!!
maar ik zal snel weer een berichtje typen en hou jullie op de hoogte waar ik kom te zitten.

een hele dikke kus voor iedereen..
XXXXXXX

  • 18 Februari 2009 - 19:24

    Wendieke:

    Hey meis,

    Ben blij om te horen dat je t leuk heb daar, en volgens mij wordt t een hele leuke tijd!!!

    Kusje

  • 18 Februari 2009 - 19:29

    Doooo'tje:

    OHHH WAT LEUK OM TE LEZEN ZEG :d
    gelukkig heb je t naar je zin! ahh in het begin is t denk ik altijd even wennen! maar ik geloof dat t daar helemaal goed komt met jou :D nou wijfie heel veel plezierrr!!!!

    HEEL VEEL LIEFSSS VAN MIJ=)

  • 19 Februari 2009 - 10:50

    Fred:

    Hey Mira,

    Tof dat het thuisfront zo met je kan contacten, weet zeker dat je een geweldige tijd gaat beleven en straks met een rugtas vol weer thuis zal komen.
    Kreeg gister te horen dat ik nog maar twee weken in Ede zal zijn, volgende week gaat de aannemer aan de slag en 11 maart kan ik zelf de mouwen opstropen, 25 maart opening winkel. Komt geen tweede formule in dus 800 vierkante meter te vullen. Hoop pa en ma voor ik weg ben nog even te spreken. Ge niet van alles en zeker het weer want het is hier weer brrrrrrrrrrr.
    Veel plezier met je "huisdieren" haha
    Dikke kus
    Freddie

  • 19 Februari 2009 - 11:35

    Tammie:

    He schat!..

    Ik heb net je mailtje gelezen en dit berichtje hierboven...NOu ben blij dat jet het naar je zin heb!..Wel super gaaf met al dat dansen:) ja en je zal nog wel meer mensen leren kennen, die heel anders zijn dan jou:Pmaar dat is niet zo moeilijk haha!..

    Iewl en die kakkerlakken!!!Ben wel trots op je dat je niet uit je dak bent gegaan..haha!Heel goed;)
    Straks als je terug komt verwacht ik dat je niks meer eng vind!:Phihi..

    Nou wijfiee..Heel veel succes morgen met het dansen bij het zwembad:P!Super gaaf! En ik stuur je gauw even een mailtje hoe het verder gaat met mij en iedereen..:)

    een hele dikke KUS!!
    Van je zuss(K)

  • 19 Februari 2009 - 18:04

    Daphne:

    Hejj lieverd,

    Wat super leuk om wat te lezen van je hoe je het vind!!!:D Ook je mailtje super leuk!! ik ga je ook nog ff terug mailen hoor,;)

    Leuk dat je een meisje heb waar je het zo goed mee kan vinden! Zo te horen doe je ook egt super veel, klinkt wel zwaar!! Maar dat dansen is egt wel iets voor jou! HIhi:P

    Nou meis, Vind wel een gek idee hoor dat je daar zit!!:)Ik ga straks ook al bijna!! vind wel spannend vooral als ik jou verhalen zo hoor!! Geniet er van!!

    KNUffles XXXJes


  • 19 Februari 2009 - 18:56

    Lindaa:

    Mirandaaa!..
    ik vind leuk datje het naar je zin hebt! gelukkigg.. nogg 20 zaterdagen zonder jou stappen:(..
    maar het komt goed!hou je taai maissie..;)
    Kus(K)

  • 23 Februari 2009 - 05:39

    Paps:

    hooi meid,
    bedankt voor je felicitatie. ik had ook gebak voor jou gehaald maar omdat je er niet was, heb ik die zelf maar opgegeten.He,he,he.
    wendy is nu over en zit in haar nieuwe huisje.
    ik heb mn huis verkocht en per 1 mei ga ik eruit. ik hou je op de hoogte.
    liefs en kusjes,
    paps.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miranda

op deze site kan ik mijn verhaal kwijt en foto's op zetten zodat de mensen die geïnteresseerd zijn kunnen zien hoe het met mij gaat!!:)

Actief sinds 12 Feb. 2009
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 12283

Voorgaande reizen:

15 Februari 2009 - 05 Juli 2009

Tenerife

16 Oktober 2012 - 30 November -0001

Australië

Landen bezocht: